Olen pikaaegse töökogemusega (alates 1994) alushariduse õpetaja, kes leidis lapsest lähtumise tee kümmekond aastat tagasi. Projektõpet kui innovaatilist ühisvastutusega koostöist õppimise ja õpetamise viisi kasutan oma töös üheksandat õppeaastat. Olen rühmas olnud lapse õppimise toetaja, nende annate avaldumise võimaldaja. Oma igapäevatöös pean oluliseks lapse arengu toetamiseks inspireeriva mitmekülgse keskkonna loomist, kus võimaldan lapsel huvipakkuval teemal uurides ja avastades luua uusi teadmisi. Seisan hea selle eest, et lapse loomulikuks õppimise viisiks oleks mäng, kus avalduvad kõik teadmised ja oskused, rakendatakse õpitut ning saadakse uusi kogemus. Olen avatud laste omaalgatusele ja ideedele. Töötades täna (2022 augustist) lasteaias õppejuhina on mu võimalik toetada oma lasteaia õpetajaid, et nad leiaksid endas üles lapsest löhtumise tee liiguksid sellel julgelt edasi väärtustades lapsepõlve, toetades loomulikku õppimist ja lapse vabamängu kui loomulikku õppimisviisi.
Olen TÜ haridusteaduste magister (2006), Ülenurme lasteaia Nurmepesa pedagoog-metoodik (2008), Eesti Reggio klubi (2013) ja Eesti Reggio Ühingu (2017) asutajaliige, Eesti Lasteaednike Liidu esinaine (2021), Ülenurme lasteaed Nurmepesa õppejuht (2022). Olen panustanud alushariduse arengusse koolieelse lasteasutuse riikliku õppekava ja seaduse muutmise eelnõu väljatöötamise töörühma liikmena (alates 2017). Oma projektitöö kogemust jagan raamatu “Projektõpe lasteaias” (2021) peatüki “Projekt “Rattad”” autorina.